Keresőoptimalizálás
Keresőoptimalizálás - Legyen látható a Google keresőben!
A keresőoptimalizálás (angol rövidítése: Search Engine Optimization - SEO) célja, hogy honlapunk a Google organikus találatai között a kívánt kulcsszavakra minél jobb pozícióba kerüljön. Organikus találat: a nem fizetett keresési eredmény a Google oldalain.
Ön mit tesz ha keres egy szolgáltatást vagy terméket, amire szüksége van?
A válasz nagyrészt az, hogy rákeres a Google keresőjében és válogat a kapott találatok között. A termékét vagy szolgáltatását is így találják meg potenciális vevői. Persze csak ha honlapja jó helyen van a Google találati listáján.
Jelenlegi oldala megjelenik a Google első oldalán a legfontosabb kulcsszavakra? Méri és elégedett a keresőből jövő forgalommal? Amennyiben nem és ezen változtatni szeretne, akkor ajánljuk keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat!
A SEO / keresőoptimalizálás egy hosszú folyamat, melynek során gyakran alapjaiban kell a honlapot átalakítanunk. Mind a forráskódot, mind a megjelenést. Fontos hangsúly jut a tartalom fejlesztésére is.
Lépései:
Tartalmi és technikai SEO audit: átfogó vizsgálat az oldal tartalmi és technikai felépítésének javítására. Javaslatok megoldásokra, amit akár a honlap kezelője is megcsiálhat, pl. a honlap admin felületén keresztül
Kulcsszókutatás: az optimális kulcsszavak azonosítása a keresési eredmények javítása érdekében (mely kulcsszavakat és kifejezésekket használva találják meg honlapját a felhasználók).
Konkurenciakutatás: versenytársak, konkurens honlapok elemzése annak érdekében, hogy az ön oldala kiemelkedőbb legyen az organikus keresési eredmények között.
Keresőoptimalizálási stratégia: a céljainak és a piaci lehetőségeknek megfelelő stratégia kidolgozása.
Technikai SEO: a webhely technikai részének optimalizálása a keresőmotorok számára, hogy jobb rangsorolást érjen el.
Tartalmi SEO: a tartalom optimalizálása, hogy releváns és vonzó legyen a keresőmotorok és a felhasználók számára (relevéns kulcsszabvakat tartalmazó értékes, minőségi és érdekes tartalom előállítása).
Jelentések, reportok: rendszeres jelentések készítése az eredmények nyomon követésére és a további fejlesztések meghatározására.
Google a világ legnagyobb keresője, Magyarországon is egyeduralkodó, ezért keresőoptimalizálás esetében ennek a keresőnek a találatait figyeljük. Egyéb keresőmotorokat hazánkban nagyon kevesen használnak (Bing, Yahoo, Ask.com, Baidu, DuckDuckGo, stb.).
Vegye fel velünk a kapcsolatot, kérjen árajánlatot!